پادکست آموزشی چطور شنونده فعالی باشیم؟

175,000
90,000 تومان
49% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توضیحات محصول

گوش دادن یکی از مهارت‌های بسیار مهم ارتباطی است که هر فردی در جامعه باید آن را بیاموزد. شنونده خوب بودن نقش به سزایی در برقراری ارتباط موثر چه در سطح روابط اجتماعی، چه در روابط عاطفی و چه در روابط حرفه‌ای و کاری ایفا می‌کند. این هنر و مهارت باعث جلب اعتماد، ایجاد حس درک شدن در دیگران، افزایش تاثیرگذاری و متقاعد‌سازی دیگران، کاهش تعارضات و کاهش سوء‌برداشت‌ها می‌شود.

بارها شده است که در کلاس درس یا جلسه سخنرانی یا در یک جلسه فروش مهم، ناگهان متوجه شده‌ایم که بخشی از صحبت‌های گوینده را نشنیده‌ایم، به عبارت دیگر، نتوانسته‌ایم به درستی پیام منتقل شده را بفهمیم. 

در فرایند برقراری ارتباط، ما با سه عنصر اصلی، فرستنده، گیرنده و محتوای پیام مواجه هستیم؛ زمانی که گیرنده بتواند پیام ارسالی فرستنده را به خوبی دریافت و رمزگشایی کند، همچنین پاسخی ارسال کند که توسط طرف مقابل فهمیده شود، یک ارتباط موفق شکل گرفته ‌است. اولین گام در درک درست پیام فرستنده، مجهز بودن به مهارت گوش‌دادن فعال است.

در این دوره آموزشی به صورت پادکست، می‌آموزید که چگونه مهارت گوش دادن خود را تقویت کنید و شنونده فعالی باشید.

نوع فایل
پادکست صوتی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...